Lunchpaus

Har tagit en liten paus i ledigheten ;)
Under tiden denna goda kyckling blev färdig i ugnen,
pratade jag med yngsta dottern i telefonen. Hon har varit på jobbintervju och bubblade över av känslor för hur bra det gått. Så nu håller jag tummarna för att resten också går bra och att hon har ett sommarjobb sen!
Min sweet chili-kyckling fick dela tallrik med broccoli, tomat och avocado - och nu är jag proppmätt!
Kvällen bjuder på en Mary Kay-visning hos äldsta dottern, det ska bli spännande. Det blir bussresa dit eftersom maken jobbar. Väl framme i lilla staden blir det att inhandla en ny handspegel, den gamla har jag nämligen tappat i golvet och förväntar mig nu sju års olycka eller nåt;
Så, nu ska jag sy till den vita tråden tar slut. Måste komma ihåg att köpa ny ikväll.
So long så länge!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0