Ännu en kväll

... som gått åt till att rätta dagens elevarbeten. Har precis plockat undan det sista för idag - strax efter 10. Det blir långa arbetsdagar så här på vårterminen.
Igår kväll var jag med eleverna på konsert och var inte hemma förrän kvart över nio. Efter en kopp te och lite DH var det dags att ta itu med... just det, rättningar av prov!
Och vad väntar i morgon kväll tro??? Jamenvisst, förberedelser för sexornas nationella i svenska, den muntliga delen som jag ska starta fredagen med.
Jag älskar verkligen mina arbetstider =)
Från det gnälliga till nåt fint:
Ån som jag passerar nästan dagligen - här är det verkligen rofyllt och vackert. Just nu är det konsert av alla småfåglar som håller till i träden och ropar kärleksbudskap till varandra ;)
Nä, nu dricker jag upp teet och går och nattar!
Sov gott mina vänner,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0