Stickelistickstick

Men åh så härligt!! Den dumma inflammationen börjar äntligen ge med sig och jag kan både sitta vid datorn och sticka, great!

Nu är det massor att ta igen på pippitröjan till den här godingens födelsedag:


Snart fyller mormors goa gullunge 2 år!


Lilla stumpan gillar katter, både mormors och av tyg;)

Förutom att det har gått bra med stickningen ikväll så känns det som att gymväskan får följa med imorgon, det var minsann inte igår. Får väl smyga mig in längs väggarna efter så här lång tid....

Jag ser på statistiken att jag fått fler läsare till min blogg, jätteroligt. Ni är så välkomna så!!

Nu ska jag plocka proteserna ur ögonen och säga hej till kudden.

Sov gott alla, kraaam!
Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0