Hej då telefonen!

Lilla Vivaz ska flytta hemifrån. Den ska istället få bo hos en snäll flicka som jag (läs maken) tradilerat bort den till. Imorgon lämnas den in på posten (Ica) och skickas iväg. Bye, bye äppelpaj!


Jag är inte ett dugg ledsen, för jag får en alldeles ny android nästa vecka istället. Äntligen har jag kommit i kapp omvärlden - och det beror bara på mig själv att jag befunnit mig i bakvattnet. Man skulle kunna kalla mig teknikovänlig om man ville... Det tar tid för mig att upptäcka fördelar med nya saker, så är det bara.

Den här eftermiddagen har jag överträffat mig själv med träningen och jag är sjukt nöjd med min insats. Först gymmet, sen direkt hem och ut i spåret. Två varv, alltså 6 km, och det gick så himla lätt! Sprang hemåt också, så det blev ju en bit till. Otroligt nöjd, sitter och klappar mig på axeln hela tiden ;)
Belönade mig med denna efter duschen:

God godare godast glass nästan. En tre-pack på Willys för ynka guldpengen, ofattbart.

Så, nu har jag haft paus från stickningen. Dags att återvända till ärmarna och den röd-blå randningen och ökningarna. Det är uppenbart att jag inte sitter framför tv:n och gör detta, eller hur. Erfarenhet. Repa upp är inte roligt.

Imorgon är det fredag!

Godkväll nattugglor,
kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0