Äntligen höst!

Jag tycker det är alldeles underbart att vi har fyra årstider att njuta av, var och en med sin egen karaktär. Den höst vi har nu är såå ljuvlig!
Cyklade iväg strax efter sju imorse, dimman låg tät över åkrarna men solen sken igenom. Det var väl en sju-åtta grader ute så fingervantarna var på tills jag fått upp värmen. Fåglar kvittrade och kor råmade någonstans i dimman, det var nästan magiskt. En så härlig start på dagen!!

Astrar och kärleksört på utebordet

Något som också är mysigt med hösten är att boa in sig;) Vi har till exempel bestämt oss för ett mörkt sovrum, så just nu står maken och målar. Vi hade redan tidigare en mörk lila färg som fondvägg, den ville vi ha i hela rummet. Den hade ju tyvärr utgått, men vi har hittat en liknande färg som också är jättefin. Nu är jag så nyfiken på hur det blir - han har ju stängt in sig....

Och en sak till - min nya telefon kom idag!! Nu står den på laddning och sen ska sonen fixa och trixa med uppdateringar och sånt, sen så..... akta er wordfeud-spelare, jag kommer snart! Haha, risken är väl antingen att jag bara spelar eller att jag inte gör det alls ;p

Så, dags för en liten tjuvkik tror jag, sen blir det jobba, jobba, jobba innan Hollywood tar över vardagsrummet.

Må så gott alla!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0