Nu har jag klantat mig igen!

Jomenvisst. Jag har gjort det förut och kommer säkert att göra det igen. Glömt dörrnyckeln hemma när jag knallat till jobbet. Tyckte ju att det var riktigt skönt att komma hem ganska tidigt för en gångs skull. Gå ut med hunden innan det är helt mörkt osv osv. Eller hur.
Som tur är så bor sonens flickvän inte så långt bort och där var han ju idag. Tur också att hans cykel stog här hemma. Trampade iväg längs den mörka banvallen. Hunden hemma, kissnödig. Jag på en för liten cykel, utan lysen och kissnödig. Gissa hur snabbt man cyklar när man är kissnödig och mörkret börjar falla??
Allt ordnade sig till slut, det gick ju snabbt;)
Sen har jag fått en massa tid att pyssla här hemma, det är jag inte bortskämd med så det har varit en skön eftermiddag. Nu blir det lite tv, datorn och lite jobbpyssel innan DH och senare kuddmys:)
Ha det fantastiskt alla!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0