Välplanerad - inte jag inte!

I morgon har mina fyror ett litet test på Sveriges landskap. De har vetat om det i veckor. Varför har jag inte fixat det under tiden?? Nej då, kvällen innan är ju sååå bra att tag i saken.
Nu är det i alla fall klart. En fiffig liten tipsrunda där det finns flera svarsalternativ kommer att hänga runt omkring i skolan när det är dags. Hoppas eleverna tycker det är lika roligt som jag gör!
Idag har vi haft ett skönt åskväder här. Det mullrade mysigt när jag cyklade hem från jobbet och det blixtrade lite på håll. Sen kom regnet. Jag var inte hemma ännu. Jag har ingen stänkskärm på min cykel. Kombinationen regn och sand är inte snygg på rygg och rumpa kan jag meddela.
I varmluftsugnen gräddas just nu fyra smaskiga limpor som maken fixat till mellan tv-programmen. Det blir mums till frukost det!
Sådär, nu är det dags att natta. Nej, förresten. Jag såg ett fint hus till salu när jag cyklade hem så jag måste kolla hemnet först...
På återseende,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0