Kvällsrunda

Kvällens promenad var lugn och skön. Mira fick strosa i egen takt när jag traskade genom samhället. Det är så roligt att se hur det växer i trädgårdarna och om det är några förändringar sen förra året.
Gick förbi sjön också, och där var det rofyllt minsann:


Längs vägen hittade jag blåbärsris, det ser ut att bli en bra skörd i år:


Och - gårdagens bild av en liljekonvalj på väg blir idag:

Underbara, fantastiska blomma - snart finns du i mängder både i skogen och mina vaser!

Jag cyklar varje dag till jobbet nu och det är så skönt! Nu är det bara ren njutning och jag ser det inte som träning. Antagligen kommer jag att tänka annorlunda imorgon, eftersom det väntas regn...
Någon träning på gymmet har det inte blivit på flera veckor. Nu när jag skulle kunna ha tid är jag förkyld i mer än måttlig dos. Det känns inte lockande att bege sig till gymmet och stå där och snörvla. Men kanske jag ska köra ett yogapass här hemma? Eller kanske ta en kopp kaffe i kvällssolen och läsa en bok? Svårt.....

En riktigt god kväll önskar
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0