Ja, se det snöar...

Det kanske inte syns så tydligt, men vi hade snöstorm här igår morse. 3 maj!!


Genom köksfönstret vid frukosten

Vi har fortfarande kallt och jag tycker det är otroligt att allt bara fortsätter att växa som det ska, tänk att det inte frusit.


Vacker blomma på kalt träd

På kvällspromenaden hade Mira och jag sällskap av två av våra kissar, Skorpan och Kexet



Våra djur är väldigt sällskapliga med varandra

Just nu har vi mycket på jobbet (har vi inte alltid det?) med utvecklingssamtal, nya läroplaner, stimmiga barn som haft lov/längtar till lov, betygshets, utflykter och en massa annat som ska hinnas med på ultrakort tid. Det blir inte mycket tränat då, jag är sååå trött på kvällarna att det inte går att ta sig för med något annat än arbete och vila.

Nu ikväll har jag till exempel - före och efter tv:n alltså - flyttat över alla mailadresser till föräldrar från den gamla datorn till den nya. Jag är inte teknikfreak. Jag måste skriva in varje adress och kontrollera att allt blev rätt. Det finns säkert saker man kan göra och flytta över hela adressboken direkt, men det kan inte jag.

Imorgon på tv går den inte helt sevärda serien om bröllop. Men - jag tänker titta ändå, för det är från Norrtälje och äldsta dotterns arbetsplats just då, Marholmen. Hon har berättat om inspelningen och det kan hända att hon dyker upp i någon scen, så jag måste kolla.

Nu hör jag hur kudden ropar, så dags att plocka ur linser och tvätta sig lite.

Godnatt folket!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0