Sköna söndag!

Idag kom jag iväg med bussen till vår lilla stad. Missade ju förmiddagsbussen igår och här på landet går inte bussarna så ofta sådär mitt på dagen. Men idag gick det bättre alltså!
Hemma hos T var det städning som gällde inför ännu en lägenhetsvisning. Lilla S vill såklart vara med och hjälpa till:


Hon kan också plocka ur diskmaskinen:

Kolla, tre på en gång!

Vi tog en promenad i det trista vädret för T behövde lämna igen hyrfilmer. I den butiken säljer man också alldeles färskt plockgodis som doftar oemotståndligt - tack för det T, godiset är slut nu och jag har gått upp flera kilo;)
Under tiden det var folk o kikade i lägenheten gick vi till systrarna som delar lägenhet i ett annat område av staden. Där väckte vi en sjusovare och fick träffa E's kärlek på besök från Gbg, trevligt. Vi (jag) bjöds på kaffe  och surrelisurr. Stackars A, nykomling i gänget, fick nog tinnitus av allt kackel=)

Gick sedan vidare till nya lägenheten och kollade hur långt M hade kommit med fixandet. Det blir jättebra hos dem, kul med mer utrymme. Maken hämtade där efter jobbet och en lycklig liten S ville bara bli buren och busad med!

Sen hem, laga middag och en snabb prommis med vovven innan Solsidan. Nu är det förberett för arbetsveckan och dags att knyta sig. Visst ja, jag skulle ju tona håret ikväll!! Åhh, typiskt mig. Nu är det försent, får bli en annan kväll.

En lagom trött Annica säger god natt, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0