sista sportlovsdagen

Jaha, så var det lovet strax till ända. Men jag gråter inte för det, det har varit ett toppenlov med massor av sånt jag vill göra! Jullovet försvann ju i feber och magsjuka, så det här var en välförtjänt ledighet;)

Jag pysslar inomhus med lite av varje. Husets pojkar är och leker med andra pojkar i skogen, hihihi. De kör jeep på vägar som inte finns och är så nöjda med det; Mira och jag har tagit en lång sväng i naturen, lekt älsklingsleken kasta pinne, skrämt änderna och njutit av solskenet.


Kunde nog nästan känna smaken av en and, men den hann undan...


Det är mycket vatten i ån, ett vårtecken!



Efter all lek och promenad var jag hungrig och stekte dinkelpannkakor till bara mig;) Serverade med keso och jordgubbar är det en delikatess!

Hinner nog fortsätta med mitt pyssel ett tag till innan jag måste ta tag i att planera veckans arbete - imorgon börjar vi igen!

Tjolahopp allihopp!!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0