Rikedom!

Ja, rikedom kan mätas på olika sätt ;)
Just nu känner jag mig väldigt rik på garn, titta bara vad snälla svärmor hade med sig senast:


Kommer från en bekants förråd som blivit städat nu. Jag säger som vanligt - gammalt för någon kan vara nytt för mig! Nu blir det till att städa i mina förråd så allt får plats, slänga något av det blir det inte tal om....
Det snurrar i huvudet av tankar på vad detta ska förvandlas till - mössor, tröjor, sockar, halsdukar, you name it. Jag förtränger snabbt att det finns en del ufos i mina lådor... (ufos=unfinished objects).

För övrigt så borde jag inte sitta här, utan vid mitt arbetsbord och rätta, rätta, rätta. Det är diagnoser och nationella prov om vartannat i dessa tider och snart ska alla omdömen vara på plats inför vårens utvecklingssamtal. Så vad gör jag här???? Skynda genast och gör någon nytta nu innan Desperate Housewives drar igång!

Kramar till alla!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0