Don't forget to laugh today!

Jag är en sucker för quotes, alltså ord med mening. Rubrikens ord säger verkligen något, vi behöver ett (minst!) dagligt skratt för att må bra.

En annan sak man mår bra av är barnbarn! Jag vet att jag tjatar, men det är så roligt. Jag njöt massor av egna små och stora barn också, men den här lilla är så rolig o söt! Igår blev hon 1 1/2 år och idag har morfar varit hos den lilla sjuklingen. Då passade hon på att säga moofa för första gången, gissa om det gillades;)


Bild från i somras på gullbarnet och mommo!

Intensiva dagar på jobbet gör kvällarna korta, jag måste sova mer!! Har skött träningen men då kommer jag hem sent, sen blir det middag och kvällspromenad. Ett tv-program på det och kvällen är fullspikad.
Nu är det dags för kvällens program, Lyxfällan. Hur kan folk göra som de gör, leva som de lever? En sak om man trasslat till ekonomin av riktiga skäl, men bara för nöjes skull liksom. Obegripligt.

Dags att förflytta sig till maken i soffan=)

Kom ihåg rubriken!
Kram Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0