Sommarlovstränar!

Sol, sol, sol från en klarblå himmel! Fram med bikinin - passar storleken i år också? Jepp.



Göra iordning en mysplats på gräsmattan med allt nödvändigt för några timmars slappande:





Utsikten bredvid mig är också fin:


Är inne och pausar en stund från värmen, måste nog vänja mig i små portioner;)

Ska strax ta en promenad i skuggan med vovvsingen och sen blir det nog lite sen lunch. Ja, sen har man övat på att ha sommarlov - för det är så dagarna ska se ut sen har jag tänkt!

I förmiddags var jag duktig (klapp, klapp på axeln) och cyklade ner till samhället för att handla lite innan värmen slog till helt. Vår lilla lanthandel slog igen i veckan, så nu är det 1 mil till allt man behöver...

Ha nu en riktigt skön eftermiddag, ta det lugnt med solen bara!
Varma kramar,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0