Eftermiddag i vår lilla stad

Idag var det dags för den årliga kontrollen, eller besiktningen om man så vill säga;) Det är ju supersvårt att få tider hos barnmorskor, man måste vara ute veckor i förväg. Jag hade iaf tid kl 2, så jag skulle åka halv. Eller hur. Tjugo i stod jag på macken och upptäckte att det inte fanns bensin i pumparna, kul. Jaha, åka till byns andra mack eller chansa? Det blev en chanstagning med ett öga på klockan och ett på bensinmätaren... Inte blev blodtrycket lugnare av att mvc flyttat till nya lokaler utan skyltning om vare sig dörr eller parkering aahhhh...
Jaja, fick godkänt för körning ett år till och firade med att shoppa lite på alla reor=)


Tunn, fladdrig storskjorta 100 kronor på HM - passar perfekt för att strosa på gatorna i Amsterdam! Scarf från Kappahls barnavdelning, ynka 12.50 kostade den!

Från Kappahls barnavdelning kommer också skön bomullströja för otroliga 25 spänn!

Fyndade en perfekt passande bh också, 50 kronor

Kände mig nöjd med inköpen och plockade åt mig en fyrpack små, små trosor till söta barnbarnet som börjat gå utan blöja. Stora damen minsann, kan kissa på pottan nu!
Åkte hem till dem och överlämnade trosorna till en liten tjej som genast skulle prova. Snyggt utanpå de leggings hon bar!
Lilla fröken ville gärna följa med mommo hem, kramades så och sa hej då till mamma, gullhjärtat mitt <3

Nu  har maken gjort en säkert supergod grönsakssoppa som ska intas med hans nybakade bröd. Visst låter det som jag har det ganska bra?

Ha en riktigt skön kväll alla snyggingar!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 21:36:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0