Ändrade planer

Visst är det väl härligt när ens tänkta lugna städdag byts mot något annat? Jag älskar att vara lite spontan ibland, att göra något annat än det vanliga.
Idag blev det så att dotter T ringde och hörde sig för om mitt sysslande. Inte lät det så kul att prata om dammsugning, så hon hade planer för att få mig att slippa;) Vi åkte till bakluckeloppis och fyndade!



Detta stora, tunga keramikfat gav jag 40 kronor för, helt otroligt!

Lilla söta barnbarnet var med och hon önskade sig hett ett litet snidat andpar, hihi. "Ankor" kallar hon dem för. Självklart köpte mormor dem, 5 kronor styck var fyndpriset för den leksaken. Dottern fyndade kläder till sig och barnbarnet till löjligt låga priser.
Dammsugningen hann jag med när jag kom hem och sen tog jag min värkande kropp på cykeln till samhället och gymmet.
Imorse kändes det som att det var långt till backen, nu är det långt till allt... Har väl aldrig haft sån träningsvärk nån gång. Men - no pain, no gain. På´t bara. Vill man vara fin får man lida pin, eller hur var det nu?

Imorgon är det Sveriges dag. Om jag hade en flaggstång skulle jag flagga, nu får jag göra det i tanken.

Ska snart släpa mig till sängen, men blotta tanken på att lyfta rumpan gör att jag tvekar. Kanske jag sitter kvar här hela natten;p

Jordens fred vänner!
Kram Annica


Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Hej Annika!



Vilket vackert fat - o till det priset!!!!

Bara njut & var nöjd.



Stor kram.

2011-06-06 @ 08:58:42
URL: http://www.lindblomman.se/evblog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0