A walk in the shadows

Men vilken underbar dag det varit! Jag har bränt mig i solen på armar och rygg, men vad gör det, det går över...

Efter slappandet på filt i gröngräset var det dags för promenad i skuggan. Mira och jag gick bort till ån där hon badade glatt och svalkade sig:



Det är så vackert att gå vid ån tycker jag!

På väg till bron såg jag första utslagna vildrosen:

Ett bi eller annat arbetande flygdjur jobbar på;

Efter lite trädgårdsarbete iklädd bikini, en liten slummer i solstolen och en enkel middag var det kvällspromenad till slottet som gällde. Där tittade jag lite extra på de söta kalvarna som betar i hagen:



Visst är de alldeles underbart söta!

Efter en timmes traskande kom jag hem i lagom tid för att se Så ska det låta och nu blir det lagom dags för Trädgårdsfredag, bra planerat av mig som precis hinner slänga på en kopp te!

Ha det så gott alla!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0