Efterrätt

Efter min lyckade sydag och ensamma middag (maken jobbar o sonen har flickvän) tog vovvsingen och jag en promenad i skogen. Där har vi ätit efterrätt så vi nästan spricker!




Det finns hur mycket smultron som helst, bara att lassa näven full och stoppa i munnen!





Mira hon mumsar blåbär och njuter!

Smultron och blåbär är en härlig kombo!

Mätta och belåtna strosade vi hemåt - och fick syn på dessa små:



Såg mig ivrigt omkring, och visst fanns det ännu fler och många större! Tur man har hund, för då har man alltid en påse med sig;)

Det var en härlig promenad, massor av gott och sen kantarellerna på toppen av det!

Nej. nu tror jag minsann att det blir lite kaffe under tiden jag letar reda på ett bra mönster att sy efter imorgon!

Ha det bäst alla goa människor!
Kram Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0