The kitten has left the building!

Idag var det så dags för första kattungen att lämna oss, mamman och syskonen. Det var som om alla kände på sig att något konstigt var på gång, för alla gömde sig på diverse olika platser när Alexander och Linda kom. De var ju här för tre veckor sen och valde ut sin kattunge, nu har de längtat och förberett sig och hemmet.
Den lille killen har fått namnet Müsli av dem och han fick lockas fram med skivor av kalkon att mumsa på och utdelade närmare o närmare kattburen. Kissens nya ägare hade med sig en flaska vin, en chokladask och en blomma till oss. Vi fick också fem enkronor, en för varje tass och svansen - man ska aldrig skänka bort djur, sa Linda.
När han vant sig kommer den lille killen att förstå att han fått ett jättebra hem, med människor som vill honom väl. Men det känns konstigt för oss, vi har en förmåga att behålla kattungar vi får;)

Hej då lille kisse, ha det så bra!!

Jag vill också säga ett stort Tack till söta T som hjälpt mig göra bloggen fin! Den är inte riktigt klar ännu, men snart så..

Nu luktar det så gott från köket där maken lagar köttgryta att jag tror jag sällskapar med honom och tar ett glas matlagarvin tillsammans!

Puss o kram, Annica

Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

Lilla kissen då! Myyyysli kanske han kunnat heta ;)

Ska fixa med dom sista sakerna på din blogg när jag har en stund över, eventuellt ikväll :)



Savannah mår förresten JÄTTEbra nu!

2011-01-08 @ 21:35:30
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0