Nytt år, nytt utseende

Ja, man måste förnya sig ibland. Nu gäller det inte mig utan bloggen. På onsdag kommer T hit och ska få guida mig i hur man gör en snygg blogg. Sen ska hon också få visa mig alla tricks med fyndig text o bild, sånt som ni redan kan men som är ett mysterium för mig. Ja, så det ska bli roligt och sen kommer jag att skriva lite i min "dagbok" varje dag förhoppningsvis.

Nu ska jag ta bort allt som hamnade utanför när jag målade naglarna, det är obegripligt svårt att hålla sig till bara naglar när man målar! Nagellacket är dotter E:s kvarglömda julröda, mycket snygg färg! Hade jag kunnat det där med att lägga in bilder hade det synts här!!;)

Förkylningen börjar ge med sig, tack och lov. Det räckte bra med åtta dagars feber, halsont, ögoninflammation och magsjuka!

Bye bye, Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0