Happy birthday!

Så var det dags för födelsedag:) Vaknade av makens prasslande med paket tidigt i morse, blommor o pussar utdelades och sen var det paketöppning!


Den påhittige maken - puss! - vet ju att jag gillar nyttigare snacks och träning, så han hade gjort många paket av roliga saker:


Jättebra idé tycker jag. Sonen, morgontrött snart 15-åring, sov. Tänk, för bara några år sen var det ett långt tåg som gick varje födelsedag och viskade innan sången tog vid - nu var det bara en som kom... Sonen överraskade sin mamma med paket efter jobbet istället:

Ny, spännande smak!

Under dagen har det trillat in gratulationer via sms från underbara döttrar och rara svärföräldrar, på facebook och mail. Mina söta små skolelever hade nosat reda på vad det var för dag och gratulerade rikligt, gullungar.

Själva tårtätandet tar vi på lördag. Då får vi tid att umgås allihopa, för många blir vi=) Funderar på en chokladtårta, det är ju så gott!

Nu ska jag prova mitt nya te och umgås lite med maken innan kudden ropar.

Ciao, ciao
Annica



Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Grattis grattis :)

Så underbart att bli firad.

Ha en skön fredag.

Kickikram.

2011-02-25 @ 06:14:24
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0