Uppdatering

Här går det undan! Knappt har det varit första advent så kom andra advent på direkten. Igår var jag ensam hemma och passade på att pyssla lite med att slå in julklappar:


De här paketen får vänta på julafton i en jättefin julklappssäck som svärmor sytt och broderat:

Visst är den fin?


Så värst mycket julpynt har det inte kommit upp i huset ännu, men hyacinter vill jag gärna ha!

Jag måste berätta en sorglig sak också. Vi har ju gått i väntans tider här och förra veckan var det äntligen dags för Kexet att sätta igång med födandet. Tyvärr blev det bara en liten bebis och tyvärr var den död :( Hon kämpade tappert i flera timmar med att föda ut den pyttelilla ofärdiga kattungen, stackars lilla mamman...

Men en rolig sak är att jag precis pratat i telefon med dotter E i Göteborg och känner mig alldeles varm i hjärtat :)

Det är bara två och en halv vecka till jullov men ännu ingen snö, konstigt väder det är.

Nu ska jag gå och kaffa mig med maken och äta många pepparkakor!!

Må så gott alla glada!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0