Sällskaplig helg

Åh, en sån skön helg! Idag har det varit jättefint väder med en härlig promenad ner till sjön. Där har isen börjat lägga sig:

Mira hoppade och skuttade i skogen, så nöjd med att få springa fritt:

Solen sken så fint genom träden:


Igår var dotter T och jag i huvudstaden för lite julshopping. Julskyltat och fint överallt, till och med vid pelaren mitt på Sergels torg:

Finfint! Det blev en lång rolig dag, mysigt att få rå om varandra så ibland :)

Kvällen före det var det fredag. Då kom mina fina vänner på middag och julklappsbyte. Mycket prat och skratt och en riktigt sen kväll för att vara mig, men oj så kul det var!! Underbart att ha så goa vänner! En del av de klappar jag fick syns här:

En stor burk med saffransskorpor, gottigt polkagriste och gosiga tofflor till frusna fötter!

Dagen har ägnats åt vilande, stickande, surfande, fikande, pratande och snart blir det matlagande. Lugn och ro med andra ord;)

Ha en riktigt skön tredje adventskväll!

Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0