Paket!

Det kom en försenad julklapp till mig med posten! Ja, jag hade ju själv beställt den - men ändå.

Från fantastiska Body Shop via Tradera. Balsam, duschcreme och luktagottläppmojs. Det finns massor på nätet att köpa till bättre priser än i butik. Just de här produkterna skickades från England, där är all kosmetika mycket billigare än hos oss. Priset med frakt blev dryga hundringen, det var inte dåligt tycker jag.

Så här näst sista kvällen på året har jag ägnat mig åt hårinpackning och ansiktsmask och kroppsskrubb. Efter det har jag pysslat om fötterna och målat naglarna. Nu ska jag ta ett lager till och sedan se på Downton, underbar serie om överklass o underklass i England före och efter första världskriget.

Kramar till er var ni än är!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0