Sommarstängt, höstöppet

Hej på er! Här hos mig har det varit lite stiltje på bloggfronten, jag har ägnat mina kvällar åt att krama ur det sista ur sommaren. Igår kväll till exempel blev det ännu en mysig kväll på verandan med massor av tända ljus och så yatzy förstås.
Den här kvällen tog jag med hunden på en powerwalk i en timme. Härligt att bara traska på och samtidigt lyssna på en spännande bok!
Jag gick en halvtimme till det här torpet:

Stängt och igenbommat hos sommargästerna!

Knallade sedan hemåt med trött hund =) som nu sover gott i soffan. Såg också att nyponen har fantastiska färger nu:

Hösten är vacker, eller hur?

Jag har insett att min garderob är full av kläder som jag inte använder av olika anledningar, så nu behövs nytt. Sitter med kataloger framför mig och funderar. Handla och prova i butik är jättejobbigt, så det blir nog nätet. Märkligt det där med kläder, antagligen tyckte jag att det var snyggt när jag köpte dem - varför inte nu? Och varför har jag så svårt att hitta något nu som jag vill ha? Jaa, får nog tänka ett varv till där.

Dags för lite kvällsjobb och ännu en kopp te. Imorgon blir det förhoppningsvis cykel till jobbet om regnet kan hålla sig borta;)

Kram på er!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0