Vår!!

Nu måste väl ändå våren vara här!! Solen skiner fortfarande, jag kan se min gräsmatta och det är fullt av sand på mina golv = vårtecken hos mig!
När jag kom hem slängde jag stövlarna långt in i garderoben, nu vill jag inte se dem på lång tid igen. Hade dem inte på mig idag iaf, för redan imorse sken solen och det kändes som en vårdag - så idag var det premiär för nystylade tygskor:

Har bara smygit med dem förut i den här versionen...

Sen sist jag skrev har vi hjälpt lilla familjen flytta in i nya hemmet, det blir kanonfint där! På lördag ska jag hjälpa till med flyttstädning av gamla lägenheten som faktiskt blev såld till slut :)
I lördags smet jag också iväg en stund (eller en lååång stund om man vill se det så) för att äta lunch med äldsta dottern som hade en ledig dag. Vi valde att äta på hennes jobb, en stor restaurang i Norrtan, och satt länge o pratade bara vi. Det är så sällan som våra scheman tillåter längre träffar på tu man hand, så nu tog vi igen det. En jättehärlig eftermiddag!
Söndan blev en slappdag och sen har det varit full rulle på arbetsdagarna. Jobb, träning, mat, hundpromenad - allt går liksom i ett nu. Tack och lov att det är ljust ute när man kommer hem!

Idag har jag vattnat på mina små fröbebisar och de växer nu. Chilisarna är ju stora och behöver stöd, de små minipenséerna har börjat titta upp ordenligt ur sitt jordtäcke. Nu ser jag verkligen fram mot den tid som kommer med plantering och utevistelse. Pratade med dotter E på hennes promenad igår och plötsligt utbrast hon "en tussilago, en tussilago!" så nu är snart den vackraste tiden här.

Nu kommer snart maken hem från barnbarnspassningen tror jag, då blir det mat. Kanske jag hinner fundera ut hur jag ska styla jeansjackan med broderier först?

Ha det gott i kvällssolen!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Wow!!!!



De är bara så snygga.



Underbart,

kram Kicki.

2011-04-12 @ 07:46:34
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0