Nu blommar det!

En alldeles fantastisk vårdag har det varit idag! Varmt och soligt, men lite blåsigt. Perfekt blåsväder för att hänga ut första tvätten, så ikväll sover man i fräscha lakan=)


Visst ser det härligt ut när lakan fladdrar i vinden?

Tog fram cykeln för en provtur också, efter pumpning och smörjning var den som ny. Det blev en tur bort till vårt vackra slott:


Här är en fantastiskt vacker park på sommaren

Mira och jag har varit på promenad också. De första vårblommorna har visat sig ute:

Soliga tussilago!

Himmelsblå blåsippa!

Vi träffade även på en trött huggorm som låg och solade, men den ville inte riktigt bli bra på bild tyvärr.

Hemma i trädgården blommar det också fint:

Vackra krokusar lyser upp rabatten!

Och i sovrumsfönstret blommar vackra orkidéer:


Lilla Muffin har varit ute en lång stund i trädgården och hos grannarna idag;), vi har suttit på verandan och druckit kaffe - det har varit en helt underbar dag i solen!

Nu ska jag plocka ihop garn till den kofta jag ska börja sticka av alla garner jag fått av svärmor. Det är tydligen ännu en leverans på gång, tur att jag röjt plats i mitt förråd! Maken tänker laga god middag med parmalindad sparris som tillbehör, det låter supergott!

Ha nu en skön söndagkväll alla!

Kram
Annica

ps. imorgon blir det nog cykel till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindblom

Vilka vackra miljöer, bilder och ni ser ut att bo jätte-idylliskt!!!!

2011-04-12 @ 07:47:20
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0