Min pärla!

Igår åkte maken och äldsta dottern och köpte en bil till mig! Eller inte bara till mig, men ändå. Maken har ju sin jeep att åka runt i, men den kör jag inte gärna. För stor och vinglig för mig. Nu har vi en till bil som även jag kan köra.

Lite kärlek och rostbehandling bara, sen skiner den!

Min förra bil dog ju sorgligt i höstas och sen har jag åkt till jobbet med en arbetskompis som bor i närheten, snäll människa det. Jag brukar inte köra så mycket på vintern ändå, så det har inte gjort så mycket. Och inga lämningar och hämtningar på min lott, eller handlingar ;p
Vi har kollat runt ett tag nu och vi ville ha en kombi så Mira kan följa med, en dragkrok så husvagnen kan följa med och en liten bil som jag vill köra. Inte helt lätt att pricka in alla tre, men ibland händer det.

Traditionell skärtorsdag på jobbet - mimfestival! Alla barn som ville fick mima och uppträda. Riktig scen, ljudanläggning och lampor i olika färger. Alla föräldrar välkomna till en heldag med musik. Eleverna får rösta och efter lunch avslöjas vinnarna. Som vanligt en kanondag med glada barn. Nu är det påsklov!!!

Det var strålande sol på förmiddagen, 18 ljuvliga grader varmt. Sen när jag cyklade hem efter träningen såg himlen ut så här:
 
Det kom inget regn och nu är det fint igen. Imorgon hoppas jag på finväder nu när jag är ledig!

Det har inte kommit några påskkärringar till oss, så hur blir det med godiset jag köpt? Tillfaller det mig då? Mmm, jag tror jag bestämmer det nu...

GLAD PÅSK ALLA!
Stoor kram, Annica

Kommentarer
Postat av: thess, mamma till savannah

Det kom inga påskkärringar till oss heller!! Vilken tur, eftersom det rådde stor brist på godis.

2011-04-21 @ 21:23:24
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0