Jag är en klant!

Det man inte har i huvudet får man ha i benen har jag hört... och idag kan verkligen skriva under på det! Kommer hem efter jobbet ungefär kvart i sex, ser att ytterdörren är låst. Jag vet ju att maken jobbar, så att det är låst betyder att sonen inte heller är hemma. Stoppar handen i facket i ryggan där nyckeln ska ligga - tomt. Börjar rota runt överallt, tömmer ur ryggan men ingen nyckel. Katterna springer runt fötterna och hunden pratar innanför dörren.....
Ringer sonen som förhoppningsvis är hos flickvännen som lyckligtvis inte bor så långt bort. Jodå, och visst kan han möta mig på vägen för att ge mig sin nyckel. Han är för gullig! Skyndar mig iväg och är nästan framme hos flickvännen när de två gullisarna möter mig med hennes hundar. Snabbt tillbaka hem till djuren som blev så glada. Allt detta på en dryg halvtimme.

Jaja, nu kommer jag alltid att kolla att nyckeln är med! Och jag fick faktiskt se ett vårtecken till, en vitsippa!

Nu har Project Runway börjat, ett favvoprogram som jag nu ska njuta av.

Trevlig kväll önskar er klantiga
Annica

Kommentarer
Postat av: thess, mamma till savannah

Hahah, been there done that alldeles för många gånger!!

2011-04-11 @ 21:22:15
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0